• Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Νέα - Ανακοινώσεις

Πρόσκληση για ατομικές συνεδρίες "Συμβουλευτικής Εργασιακής ένταξης" και ''Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης Γυναικών''

Ο Δήμος Αρριανών στο πλαίσιο της υλοποίησης των Συνοδευτικών Μέτρων του «Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους - ΤΕΒΑ», οργανώνει και υλοποιεί «Συμβουλευτική Εργασιακής Ένταξης» και «Πρόγραμμα Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης Γυναικών».

Οι συνεδρίες θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 18/7, στο Δημοτικό Κατάστημα Αρριανών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν την συμμετοχή τους, στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αρριανών, τηλ. 2531352833-834.

Πρόγραμμα

  • 18/7 Οικισμός Αρριανών 9.00μ.μ. Συμβουλευτική Εργασιακής Ένταξης
  • 18/7 Οικισμός Αρριανών 6.00μ.μ. Πρόγραμμα Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης Γυναικών

Οι συνεδρίες θα πραγματοποιηθούν στο Δημοτικό Κατάστημα του Δήμου Αρριανών , με την υποστήριξη του Κέντρου Κοινότητας.

Διαβάστε Περισσότερα

Πρόσκληση για ατομικές συνεδρίες "Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης Γυναικών"

Ο Δήμος Αρριανών στο πλαίσιο της υλοποίησης των Συνοδευτικών Μέτρων του «Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους - ΤΕΒΑ», οργανώνει και υλοποιεί «Πρόγραμμα Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης Γυναικών».

Η ενημέρωση και οι συνεδρίες θα πραγματοποιηθούν στις 11/7 και 18/7/2018, στα αντίστοιχα Δημοτικά Καταστήματα των οικισμών Φιλλύρας και Αρριανών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν την συμμετοχή τους, στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αρριανών, τηλ. 2531352833-834.

Διαβάστε Περισσότερα

Ανακοίνωση πρόσληψης προσωπικού τετράμηνης διάρκειας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΤΡΑΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Ο Δήμος Αρριανών έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν. 3584/2007 σύμφωνα με το οποίο επιτρέπεται η πρόσληψη προσωπικού οποιασδήποτε ειδικότητας με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου από τους Ο.Τ.Α. για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου της οποίας η διάρκεια δεν υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών.
2. Το άρθρο 116 του Ν. 4547/2018 Διάρκεια συμβάσεων προσωπικού για την κάλυψη κατεπειγουσών, εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών Ο.Τ.Α. που απασχολείται στην πυρασφάλεια και τη ναυαγοσωστική κάλυψη των ακτών (ΦΕΚ 102-Α-12-6-2018)
3. Την αριθ. 55/2018 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αρριανών με την οποία διαπιστώνεται η αναγκαιότητα της πρόσληψης και η αιτιολόγηση αυτής, οι απαιτούμενοι κλάδοι και οι ειδικότητες του προσωπικού που πρόκειται να προσληφθεί με διάρκεια σύμβασης τεσσάρων (4) μηνών.
4.Το αριθ. 9522/6-6- 2018 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ
Την πρόσληψη δεκαπέντε (15) εργατών/εργατριών γενικών καθηκόντων με τετράμηνες συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την αντιμετώπιση αναγκών πυροπροστασίας του Δήμου Αρριανών.

ΠΡΟΣΟΝΤΑ: τα τυπικά προσόντα διορισμού προβλέπονται σύμφωνα με ειδικές διατάξεις για την κάθε ειδικότητα, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρ. 169 του Ν. 3584/2007.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους πρέπει να υποβάλουν τα εξής δικαιολογητικά:
1. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο των δυο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας.
2. Υπεύθυνη δήλωση ότι πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρ. 169 του Ν. 3584/2007.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, από 27-06-2018 ως και 3-07-2018 στο Δημοτικό κατάστημα του Δήμου Αρριανών στη Φιλλύρα τκ 693 00 ΣΑΠΕΣ .Υπεύθυνη για την παραλαβή είναι η υπάλληλος του Δήμου Ιωάννα Ευαγγέλου τηλ. 25313 52806.

Η παρούσα αναρτάται στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στους χώρους ανακοινώσεων του Δήμου.

| Ανακοίνωση |

Δήμος Αρριανών

logo

Follow us on

Επικοινωνία

  • Δημαρχείο
  • Φιλλύρα
  • ΤΚ: 69300, Ροδόπη
  • Τηλ: 2531352800
  • email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.